Przetargi

Zapytanie ofertowe na „Dostawę gazu płynnego propan w ilości około 35 000 litrów w roku kalendarzowym 2024/2025"

 

ZSPCK.26.01.2024

 

 

 

Zapytanie  ofertowe

 

   Zespół  Szkolno-Przedszkolny w Cieninie Kościelnym  zwraca  się  z zapytaniem ofertowym na „Dostawę gazu płynnego propan w ilości około 35 000 litrów w roku kalendarzowym 2024”

 

  W związku z art. 2 ust.2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych niniejsze postepowanie nie podlega przepisom wskazanej ustawy.

 

I  NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Zespół Szkolno – Przedszkolny w Cieninie Kościelnym

Cienin Kościelny 82, 62-400  Słupca

NIP   667 177 07 45

REGON   367586234

Nr tel. 632757122

e-mail: sekretariat@zspcieninkoscielny.pl

Biuletyn Informacji  Publicznej:  http://spcieninkoscielny.biposwiata.pl/

 

II  TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA I RODZAJ ZAMÓWIENIA

Tryb udzielenia zamówienia: Zapytanie ofertowe:

Zapytanie ofertowe -postępowanie o wartości poniżej  130 000,00 zł

Rodzaj  zamówienia:  dostawa  gazu

 

III  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 Przedmiotem  zamówienia jest dostawa gazu płynnego propan w ilości około 35 000 litrów
 w roku kalendarzowym 2024 do Zespołu  Szkolno- Przedszkolnego  w  Cieninie Kościelnym, Cienin Kościelny 82, 62-400  Słupca

Tankowanie  gazu  odbywać  się  będzie do trzech zbiorników o pojemności 6 400 litra każdy. Podana ilość gazu jest szacunkowa i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od warunków atmosferycznych, mających wpływ na wielkość zużycia gazu.

  Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za litr gazu.

1.     Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt, do siedziby zamawiającego Zespół Szkolno -Przedszkolny Cieninie Kościelnym, Cienin Kościelny 82, 62-400  Słupca, w terminie do 7 dni -licząc od daty złożenia zamówienia przez dyrektora zespołu. Zamówienia na dostawę gazu wg potrzeb zespołu.

2.     Dostarczony gaz musi odpowiadać Polskim Normom

3.     Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie zawarta stosowna umowa na dostawę.

4.     Do kontaktów z wykonawcami upoważniony jest dyrektor zespołu Ewelina Kubsik- Skonieczna  tel. 663 322 325, e-mail: sekretariat@zspcieninkoscielny.pl

 

IV TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymagany termin wykonania zamówienia: Umowa na dostawę gazu zostanie zawarta na rok kalendarzowy 2024 tj. od dnia 15.10.2024 r. do 31.12.2024r.

V  DOKUMENTY JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY

1.     Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące  dokumenty:

a)     Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy- zał. Nr 1

b)     Oświadczenie Wykonawcy -zał. Nr 3

c)     Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy

d)     Aktualna koncesja uprawniająca do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi

VI  KRYTERIA OCENY OFERTY

 

1.     Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Cena  zł. brutto   -   100 %

2.     Punkty przyznawane  za podane w pkt. 1 kryteria będą liczone według następującego wzoru:

                   Liczba  punków = (Cmin/Cof)*100*Wc  gdzie:

Cmin -najniższa cena spośród wszystkich ofert

Cof – cena podana w ofercie

Wc – waga kryterium cena

 

3.     Do realizacji zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który przedłoży wszystkie wymagane dokumenty i zaoferuje najniższą  cenę.

4.     Jeżeli okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych. W ramach oferty dodatkowej Wykonawca nie może przedstawić wyższej ceny niż w ofercie pierwotnej.

5.     Jeżeli okaże  się, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający zaprosi Wykonawcę, który złożył tę ofertę do negocjacji cenowych.

Zaproszenie nastąpi na drodze telefonicznej.

VII  OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWNIA OFERT

 

1.     Składanie ofert odbywa  się  do  30.09.2024 r. do godz. 12.00, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem  posłańca na adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Cieninie Kościelnym, Cienin Kościelny 82, 62-400  Słupca.

2.     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert drogą elektroniczną.

3.     Wymaga się, aby oferta pisemna umieszczona była w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być opatrzone nazwą i adresem  Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego i opisane według poniższego wzoru:

                                                                      Oferta

„Dostawę gazu płynnego propan w ilości około 35 000 litrów w roku kalendarzowym 2024

Nie otwierać przed  30.09.2024r. godz. 12.00

 

4.     O przyjęciu oferty i rozpoczęciu procedury weryfikacji decyduje data wpływu do Zespół Szkolno –Przedszkolnego w Cieninie Kościelnym,

5.     Otwarcie nastąpi 30.09.2024r. o godzinie 13.00 w siedzibie  Zamawiającego

(Zespół Szkolno-Przedszkolny w Cieninie Kościelnym, Cienin Kościelny 82, 62-400 Słupca)

6.     Powody odrzucenia ofert:

- treść oferty jest niezgodna z zapytaniem ofertowym

- brak uzupełnienia oferty w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie

- brak zgody na przystąpienie lub nie przystąpienie do negocjacji

 

7.     W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów.

8.     Zamawiającemu przysługuje prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny -Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwać jakiekolwiek roszczenie w tym finansowe od Zamawiającego.

9.     Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej ofert, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wynikach postępowania za pośrednictwem poczty elektronicznej.

VIII    INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAWARCIA UMOWY

1.     Z wykonawca zostanie podpisana umowa  cywilnoprawna, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania, w terminie i miejscu określonym przez Zamawiającego. W przypadku gdy w imieniu wybranego Wykonawcy, umowę będzie podpisywać inna osoba jest ona zobowiązana podłożyć Zamawiającemu stosowne pełnomocnictwo.

2.     Zawarcie umowy może nastąpić także w ten sposób, że Zamawiający prześle Wykonawcy podpisaną umowę w odpowiedniej liczbie egzemplarzy, a Wykonawca odeśle podpisane egzemplarze w możliwie najwcześniejszym terminie Zamawiającemu.

VII  OKREŚLENIE WARUNKÓW ISTOTNYCH ZMIAN ZAWARTEJ UMOWY

1.     Zamawiający przewiduje zmiany warunków zawartej umowy w następujących przypadkach:

- w razie zaistnienia istotnej zmiany okolicznościowej powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwa publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od  dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

Zmiany umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej.

 

IX  KLAUZULA INFORMACYJNA

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

 

1.     Administratorem danych osobowych jest: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Cieninie Kościelnym reprezentowany przez Dyrektora.  Adres i dane kontaktowe administratora danych: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Cieninie Kościelnym, Cienin Kościelny 82,
62-400 Słupca, telefon 504709688

2.     W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji praw związanych z przetwarzaniem danych, można się skontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (IOD) w następujący sposób: poczta elektroniczna iod@itgova.pl; nr telefonu 503-101-489; lub pisemnie na adres naszej siedziby.

3.     Dane osobowe będą przetwarzanie w celu realizacji obustronnych obowiązków wynikających z zawartej umowy o pracę. Podstawy prawne: Kodeks pracy, Karta nauczyciela oraz art. 6 ust. 1 lit. c)Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

4.     Dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi administrator danych zawarł umowę na świadczenie usług, w ramach których odbywa się przetwarzanie danych osobowych.

5.     Dane osobowe będą przechowywane przez okres czasu określony w obowiązujących przepisach prawa w zakresie archiwizacji i instrukcji kancelaryjnej.

6.     Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych osobowych; ograniczenia przetwarzania danych osobowych; przenoszenia danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z wymienionych uprawnień.

7.     Podanie danych osobowych w zależności od rodzaju sprawy może być wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Podanie danych osobowych zazwyczaj będzie niezbędne do realizacji celu, np. załatwienia sprawy.

8.     Przy przetwarzaniu danych osobowych nie będzie używane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.

9.     Administrator danych nie planuje przekazywania danych osobowych do państw trzecich, ani udostępniania organizacjom międzynarodowym.

10.  Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Tel: 22 531 03 00, www.uodo.gov.pl

 

 

X  LISTA ZAŁĄCZNIKÓW

- Formularz cenowo-ofertowy           - załącznik nr 1

- wzór projektu umowy                      - załącznik nr 2

- oświadczenie Wykonawcy               - załącznik nr 3

 

                                                                                                          Dyrektor

Zespołu  Szkolno-Przedszkolnego

                                                                                                  w Cieninie Kościelnym

                                                                                                  Ewelina Kubsik- Skonieczna

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 17 września 2024r.
Dokument wytworzony przez: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Września 1939r.
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Ewelina Kubsik-Skonieczna
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 września 2024 09:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewelina Kubsik-Skonieczna
Ilość wyświetleń: 98
17 września 2024 09:14 (Ewelina Kubsik-Skonieczna) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_wykonawcy_zalacznik_nr_3_1.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 września 2024 09:13 (Ewelina Kubsik-Skonieczna) - Dodanie załącznika [wzor_umowy_na_dostawe_gazu_zalacznik_nr_2_1.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 września 2024 09:12 (Ewelina Kubsik-Skonieczna) - Dodanie załącznika [formularz_cenowo_ofertowy_zalacznik_nr_1_1.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)