Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE „Zakup i dostawa opału na potrzeby Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Cieninie Kościelnym w sezonie grzewczym 2022/2023.”

Słupca dnia 15.07.2022r.

Nr sprawy: SP. 271.1. 2022

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający:

Zespół Szkolno- Przedszkolny

Cienin Kościelny 82, 62-400 Słupca

Tel: (63) 277 20 10

e-mail: cienink@wp.pl

 

Zgodnie

 W związku z art. 2 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019-Prawo zamówień publicznych  niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wskazanej ustawy.

Zespół Szkolno- Przedszkolny zaprasza do złożenia oferty na :

 

„Zakup i dostawa opału na potrzeby Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Cieninie Kościelnym

 

w sezonie grzewczym 2022/2023.”

 

SPECYFIKACJA ZAMÓWIENIA

  1. I.                 Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup dostawa węgla kamiennego, węgla groszek na potrzeby Zespołu Szkolno- Przedszkolnego

  1. w sezonie grzewczym 2022/2023.

Na przedmiot zamówienia składa się sukcesywna dostawa 55 ton węgla groszek wraz
z transportem ( załadunek i rozładunek), do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Podana przez Zamawiającego ilość  węgla groszek jest wielkością szacunkową ( maksymalną). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia węgla w mniejszych zakresie, w zależności od potrzeb.

Oferowany węgiel winny charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż:

a) węgiel groszek:

            - typ – groszek, gatunek – 1,

            - wartość opałowa – nie mniejsza niż 29 000 KJ/kg,

            - zawartość siarki – do 0,6 %,

            - zawartość popiołu – do 8%

            - wilgotność do 10%.

 

Dostawy odbywać się będą do poniżej wymienionych miejsc:

a)      Zespół Szkolno- Przedszkolny w Cieninie Kościelnym 82, 62-400 Słupca

 

Zamówienie realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego i w ilościach ustalonych przez Zamawiającego. Minimalna wielkość jednorazowego zamówienia  2 tony. Zamówienia będą realizowane w terminie do 3 dni od zgłoszenia telefonicznego zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest dostarczyć oraz rozładować zamówienie pod wskazany adres, na koszt własny.

Realizacja dostaw przedmiotu zamówienia odbywać się będzie pojazdami samowyładowczymi. Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych.

Wykonawca przedstawił Zamawiającemu na każde jego żądanie certyfikaty jakości (świadectwo jakości lub wynik badania próbek) – z dokumentu musi wynikać jednoznacznie, że oferowany przedmiot dostawy węgiel spełnia wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia.

  1. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za całość zamówienia.
  2. Termin wykonania zamówienia od 01.10.2022 do 30.04.2023r.
  3. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie zawarta stosowna umowa na dostawę.
  4. Do kontaktów z wykonawcami upoważniona jest Pani Magdalena Strzelecka, tel. (63) 2772010,kom. 665109350 e-mail: cienink@wp pl

Oferty należy składać drogą elektroniczną na adres cienink@wp.pl  lub dostarczyć do Zespół Szkolno- Przedszkolny w Cieninie Kościelnym 82, 62-400 Słupca w terminie do 13.08.2022r. do godz. 12:00.

II. Miejsce, termin i sposób składania oraz otwarcia oferty.

1. Składanie ofert odbywa się do 13.08.2022r., do godz. 10.00 , za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Zespół Szkolno- Przedszkolny w Cieninie Kościelnym, 62-400 Słupca

 

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert droga elektroniczną.

3. Wymaga się, aby oferta pisemna umieszczona była w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być opatrzone nazwą
i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego i opisane według poniższego wzoru:

 

OFERTA

„Zakup i dostawa opału na potrzeby  Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Cieninie Kościelnym

 

w sezonie grzewczym2022/2023.”

NIE OTWIERAĆ PRZED 31.07.2022r. GODZ 10:15

4. O przyjęciu oferty i rozpoczęciu procedury weryfikacji decyduje data wpływu do Zespół Szkolno- Przedszkolny

 

5. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 01.08.2022r. o godzinie 10:15, w siedzibie Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Cieninie Kościelnym.

 

6. Oferty złożone po terminie nie będą przez Zamawiającego rozpatrywane, zostaną one niezwłocznie zwrócona Wykonawcy, bez otwierania,

 

7. Informacje w postepowaniu oraz o wyborze najkorzystniejszej oferty przekazywane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej, każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza otrzymanie informacji.

8. Powody odrzucenia oferty:

− treść oferty jest niezgodna z zapytaniem ofertowym,

− brak uzupełnienia oferty w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie,

− brak zgody na przystąpienie lub nie przystąpienie do negocjacji.

III. Kryteria oceny ofert.

Najniższa łączna cena brutto, zaproponowana w formularzu ofertowym - 100%.

Do realizacji zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który przedłoży wszystkie wymagane dokumenty i zaoferuje najniższą łączną cenę.

Jeżeli okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych. W ramach oferty dodatkowej Wykonawca nie może przedstawić wyższej ceny niż w ofercie pierwotnej.

Jeżeli okaże się, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający zaprosi Wykonawcę, który złożył tę ofertę do negocjacji cenowych.

Zaproszenie nastąpi na drodze telefonicznej.

VI. Istotne warunki realizacji.

1. Wykonawca składając ofertę oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, uprawnienia oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

2. Wykonawca składając ofertę oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za wszelkie szkody spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamówienia w stosunku do przewidywanego w formularzu ofertowym.

6. Z tytułu różnicy pomiędzy przewidywaną ilością zamówienia, a faktyczną realizacją zamówienia, w oparciu o uprawnienie Zamawiającego wynikające z w/w pkt. II.5, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia uzupełniające czy odszkodowawcze.

7. Zamawiający rozliczy z Wykonawcą faktyczną realizację zamówienia.

8. Ustala się częściowy sposób zapłaty za dostarczoną (zgodnie ze zleceniem Zamawiającego)
i odebraną część przedmiotu zamówienia.

9. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane na fakturze, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.

10. Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

11. Strony umowy wyłączają możliwość przelewu wierzytelności wynikającej z zawartej umowy na osoby trzecie.

12. Rozliczenie między Stronami umowy będzie realizowane wyłącznie w złotych polskich.

13. Ceny nie mogą wzrosnąć w okresie realizacji umowy,

14. Wadium nie jest wymagane.

 

V. Dokumenty składające się na ofertę.

Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę zawierającą następujące dokumenty:

1. Uzupełniony oraz podpisany przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do składania oferty w imieniu Wykonawcy Formularz ofertowy (oryginał), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

3. Formularz ofertowy oraz wszelkie wymagane dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru jako osoba upoważniona do reprezentacji, musi przedstawić pisemne pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych podpisane przez osobę upoważnioną.

4. Wymagane dokument, poza tymi dla których zastrzeżono formę oryginału czy innymi wyjątkami, można złożyć w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

 

VI. Informacje dotyczące zawarcia umowy: z wykonawcą zostanie podpisana umowa cywilnoprawna, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania, w terminie
i miejscu określonym przez Zamawiającego. W przypadku gdy w imieniu wybranego Wykonawcy, umowę będzie podpisywać inna osoba jest ona zobowiązana przedłożyć Zamawiającemu stosowne pełnomocnictwo.

VII. Określenie warunków istotnych zmian zawartej umowy.

1. Zamawiający przewiduje zmianę warunków zawartej umowy w następujących przypadkach:

− w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach,

2. Zmiany umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej.

VIII. Zastrzeżenia

1. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienia do odwołania postepowania, zmiany jego warunków czy też unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Złożenie oferty równoznaczne jest z akceptacja faktu, iż Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w związku z unieważnieniem postepowania, w tym także kosztów poniesionych przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wzywania Wykonawców do uzupełnienia ofert lub złożenia dodatkowych wyjaśnień. Jednakże Zamawiający może odstąpić od niniejszego prawa jeżeli ewentualne uzupełnienie oferty nie miałoby wpływu na wynik postępowania.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, w szczególności dotyczących ceny oferty. Negocjacje mogą odbywać się za pośrednictwem poczty elektronicznej lub w siedzibie Zamawiającego, poprzez osobiste stawienie się należycie umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. O terminie negocjacji bezpośrednich w siedzibie Zamawiającego Wykonawca zostanie zawiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

 

XI. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

 

  1. Administratorem danych osobowych jest: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Cieninie Kościelnym reprezentowany przez Dyrektora.  Adres i dane kontaktowe administratora danych: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Cieninie Kościelnym, Cienin Kościelny 82, 62-400 Słupca, telefon 63 277-20-10.
  2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji praw związanych z przetwarzaniem danych, można się skontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (IOD) w następujący sposób: poczta elektroniczna iod@itgova.pl; nr telefonu 503-101-489; lub pisemnie na adres naszej siedziby.
  3. Dane osobowe będą przetwarzanie w celu realizacji obustronnych obowiązków wynikających z zawartej umowy o pracę. Podstawy prawne: Kodeks pracy, Karta nauczyciela oraz art. 6 ust. 1 lit. c)Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  4. Dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi administrator danych zawarł umowę na świadczenie usług, w ramach których odbywa się przetwarzanie danych osobowych.
  5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres czasu określony w obowiązujących przepisach prawa w zakresie archiwizacji i instrukcji kancelaryjnej.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych osobowych; ograniczenia przetwarzania danych osobowych; przenoszenia danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z wymienionych uprawnień.
  7. Podanie danych osobowych w zależności od rodzaju sprawy może być wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Podanie danych osobowych zazwyczaj będzie niezbędne do realizacji celu, np. załatwienia sprawy.
  8. Przy przetwarzaniu danych osobowych nie będzie używane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.
  9. Administrator danych nie planuje przekazywania danych osobowych do państw trzecich, ani udostępniania organizacjom międzynarodowym.
  10. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Tel: 22 531 03 00, www.uodo.gov.pl

 

 

 

 

Załączniki:

1.Formularz ofertowy.

2. Certyfikat

 

                                                                                                                                     /-/ Magdalena Strzelecka

Załącznik nr 1

do zapytania ofertowego SP.271.1.2022

                                                                         

FORMULARZ OFERTY

……………………………

(pieczątka Wykonawcy)

 

Zapytanie ofertowe pn.: „Zakup i dostawa opału na potrzeby Zespołu Szkolno- Przedszkolnego
w Cieninie Kościelnym  w sezonie grzewczym 2022/2023.”

 

Wykonawca:

Pełna nazwa:                  …………………………………………………………………..

 

Adres wykonawcy:          …………………………………………………………………..

 

Numer telefonu: …………………..……….. Numer faksu: …….…………………..…

 

REGON* …………………………….……… NIP* ……………...………………….......

 

Adres e-mail: ……………………………………………. 

 

ZAMAWIAJĄCY:

Zespół Szkolno- Przedszkolny      Cienin Kościelny 82

62-400 Słupca

 

   W odpowiedzi na zapytanie ofertowe, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytanie o cenę zgodnie z art. 2 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019- Prawo zamówień publicznych oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 30.04.2020, zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym za ceny jednostkowe oraz łączną:

 

1)     za dostawę 1 tony węgla groszku –cena netto ……………………………. zł netto,

za dostawę 1 tony węgla groszku –cena brutto …………………………….zł brutto.

 

a) 55 ton węgiel groszek     x …………………………………….. zł brutto/ 1 tonę = …………………………… zł (słownie: …………………………………………………………… zł),

RAZEM: …………………………………………………………………………………….. zł brutto (słownie: …………………………………………………………………….. złotych), za całość dostaw (maksymalnie).

 

Powyższa cena jest ryczałtowa, obejmuje pełen zakres określony w zapytaniu ofertowym  oraz będzie podlegać ocenie w kryterium „Cena”.

 

……………………………

Czytelny podpis Wykonawcy

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Września 1939r.
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 lipca 2022 18:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Strzelecka
Ilość wyświetleń: 164
02 sierpnia 2022 12:55 (Magdalena Strzelecka) - Zmiana danych dokumentu. Termin składania ofert (Dokument opublikowany)
02 sierpnia 2022 12:54 (Magdalena Strzelecka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 sierpnia 2022 12:51 (Magdalena Strzelecka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)