Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU PODSTAWOWEGO I DODATKOWEGO W RAMACH PROGRAMU LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI.

SPCK NR 261.1.21                                                                    Cienin Kościelny, 15.12.2021 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zakup i dostawa sprzętu podstawowego i dodatkowego w ramach
Programu Laboratoria Przyszłości

  1. 1.     Nazwa o adres zamawiającego

Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Bohaterów Września 1939 roku w Cieninie Kościelnym, Cienin Kościelny 82, 62-400 Słupca

  1. 2.     Nazwa zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu podstawowego i dodatkowego w ramach Projektu Laboratoria Przyszłości dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Cieninie Kościelnym.

  1. 3.     Tryb udzielania zamówienia

Zgodnie z art. 4 Ustawy z dnia 1 stycznia 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych
(Dz. U z 2019 r., poz.2019 z póź. zm.).

  1. 4.     Opis przedmiotu zamówienia:

1)     Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego  asortymentu zgodnie z załącznikiem nr 1 i nr 2.

2)     Załącznik numer 1 zawiera wyposażenie podstawowe, które szkoła musi skompletować.
Załącznik numer 2 to wyposażenie dodatkowe, które szkoła może zamówić.

3)     Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów, należy je traktować jako niezobowiązujące propozycje (służące prawidłowemu zrozumieniu przedmiotu zamówienia). Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych rozwiązań z zachowaniem tych samych lub lepszych istotnych parametrów i standardów jakościowych w stosunku do tych, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

  1. 5.     Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień:

1)     Pomoce dydaktyczne – nr 39162100-6

2)     Sprzęt dydaktyczny – nr 39162110-9

3)     Komputery osobiste - nr 30213000-5

  1. 6.     Termin realizacji zamówienia – do 7 dni od daty złożenia zamówienia.
  2. 7.     Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  3. 8.     Warunki udziału i podstawy wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia.

1)     O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku;
  2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
  3. zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;

Sposób oceny warunku: Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 3 Zapytania Ofertowego.

2)     Do udziału w postepowaniu dopuszczeni są jedynie wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia: Weryfikacja nastąpi w oparciu oświadczenie Wykonawcy o braku w/w powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym wg załącznika nr 5 do Zapytania Ofertowego.

W sytuacji wystąpienia powiązania, o którym mowa w pkt. 2 powyżej Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.

3)      Podstawy wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia: Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku w/w podstaw wykluczenia wg załącznika nr 6 do Zapytania Ofertowego.

4)      Zamawiający wykluczy wykonawców, którzy:

  1.  nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu;
  2.  nie wykażą braku podstaw wykluczenia;
  3.  wobec których zachodzą podstawy wykluczenia.

5)      Oferty wykonawców, którzy wykażą spełnianie wymaganych warunków i brak podstaw wykluczenia zostaną dopuszczone do badania i oceny. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. Wykonawca, który nie spełni któregokolwiek z warunków zostanie odrzucony w postępowaniu.

  1. 9.     Kryteria oceny ofert:

Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który złoży prawidłowo skompletowaną ofertę, spełni warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferuje najniższą łączną cenę za realizację przedmiotu zamówienia - wg załącznika nr 1 lub 2 lub w części zakupu i dostawy sprzętu podstawowego lub w części zakupu sprzętu dodatkowego. Dopuszcza się najniższą cenę na każdą część zamówienia.

  1. 10.   Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

1)      wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 11 do Zapytania Ofertowego;

2)      odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu
o art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy;

3)      upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania Wykonawcy);

4)      oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego;

5)      oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym - załącznik nr 5 do Zapytania Ofertowego;

6)      oświadczenie Wykonawcy o braku powiązania wykluczenia – załącznik nr 6 do Zapytania Ofertowego;

7)      klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 7 do Zapytania Ofertowego;

8)      oświadczenie Wykonawcy o zgodności parametrów zaoferowanego asortymentu –załącznik nr 8 do Zapytania Ofertowego.

  1. 11.   Opis sposobu obliczenia ceny

1)      Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).

2)      Wykonawca w formularzu ofertowym poda również ceny brutto za poszczególne przedmioty – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia

3)      Wykonawca w formularzu „OFERTY” stanowiącym załącznik nr 11 do Zapytania Ofertowego określi łączną cenę brutto za realizację przedmiotowego zamówienia w części zakupu i dostawy sprzętu podstawowego lub w części zakupu i dostawy sprzętu dodatkowego.

4)      Cena oferty winna uwzględniać wszystkie zobowiązania wynikające z realizacji zamówienia, musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie.

5)      Wszelkie rozliczenia dotyczące zamówienia będą dokonywane w PLN.

6)      Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania w zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku w formularzu ofertowym.

  1. 12.   Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert

1)      Oferty należy złożyć w terminie do dnia 22.12.2021 r. do godz. 1000. Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej nie będą brane pod uwagę.

2)      Otwarcie ofert odbędzie się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Bohaterów Września 1939 roku w Cieninie Kościelnym, Cienin Kościelny 82, 62-400 Słupca, w dniu 22.12.2021 r., o godz. 1015.

3)      Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferenci mają możliwość zapoznania się treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa;

4)      UWAGA! Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do zamawiającego. Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.

  1. 13.   Forma składania ofert

5)      Wymaga się, by oferta umieszczona była w zamkniętym opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem wykonawcy zaadresowane na adres zamawiającego i opisane według poniższego wzoru:

OFERTA

ZAPYTANIE OFERTOWE NR……….PN

„Zakup i dostawa sprzętu podstawowego i dodatkowego w ramach Programu Laboratoria Przyszłości”

NIE OTWIERAĆ PRZED……………2021 r.

  1. 14.   Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami

W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą na adres:

Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Bohaterów Września 1939 roku w Cieninie Kościelnym, Cienin Kościelny 82, 62-400 Słupca,

Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują korespondencję za pomocą poczty elektronicznej e mail - każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich wysłania i otrzymania.

Osoba do kontaktów: Magdalena Strzelecka, tel. 665 109 350, e mail cienink@wp.pl.

  1. 15.   Tryb oceny ofert i ogłoszenie wyników

1)      Zamawiający wykluczy wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu;

2)      Zamawiający odrzuci ofertę, jeśli:

  1.  będzie złożona w niewłaściwej formie;
  2.  jej złożenie będzie czynem nieuczciwej konkurencji;
  3.  oferta zawiera celowe błędy w obliczaniu ceny;
  4.  jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
  5.  zawiera rażąco niska cenę.

3)      Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty, jednak wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji lub zmiany treści oferty.

4)      Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie w przypadkach uzasadnionych

5)      W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień, (jeżeli nie naruszy to konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.

6)      Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów.

7)      Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie (w przypadku jego braku na adres pocztowy).

8)      Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę, której istotne postanowienia zawarto we wzorze stanowiącym załącznik nr 10 do Zapytania Ofertowego. W przypadku, gdy wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał kolejną najniższą cenę za całość zamówienia lub na poszczególne części, czyli zakup i dostawa sprzętu podstawowego oraz zakup i dostawa sprzętu dodatkowego.

  1. 16.   Informacje dotyczące zawarcia umowy

Umowa zostanie zawarta z wykonawcą, który zaoferuje najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia.

  1. 17.   Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:

1)      ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;

2)      zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia;

3)      pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów;

4)      pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

  1. 18.   Unieważnienie postępowania

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.

  1. 19.   Pozostałe informacje

1)      Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie opublikowana w miejscach publikacji zapytania.

2)      Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.

3)      W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Wykonawców takiej samej ceny decydują parametry techniczne, marka, jakość oraz najdłuższy termin gwarancji na zakupiony sprzęt podstawowy i dodatkowy.

4)      Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

5)      Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania oferty.

6)      W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.

7)      W wyniku postępowania Zamawiający może Zawrzeć umowę na realizację przedmiotu zamówienia z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Wybór oferty najkorzystniejszej nie oznacza zaciągnięcia zobowiązania przez Zamawiającego do zawarcia umowy z Wykonawcą.

8)      W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę (brak stawienia się Wykonawcy w terminie i o godzinie wyznaczonej przez Zamawiającego) traktowane będzie, jako odmowę podpisania umowy).

9)      W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzeba dokonania stosownych zmian w umowie w celu właściwej realizacji zamówienia zastrzega się możliwość dokonania niniejszych zmian w drodze aneksu do umowy zgodnie z warunkami przewidzianymi w projekcie umowy.

  1. 20.  Wykaz załączników

OZNACZENIE ZAŁĄCZNIKA

NAZWA ZAŁĄCZNIKA

Załącznik nr 1 i 2

Szczegółowy opis przedmiotu

Załącznik nr 3

Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu PN

Załącznik nr 4

Wzór oświadczenia o braku powiązań z Zamawiającym
w postępowaniu PN

Załącznik nr 5

Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym

Załącznik nr 6

Oświadczenie braku podstawy wykluczenia

Załącznik nr 7

Oświadczenie wykonawców. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Załącznik nr 8

Oświadczenie o spełniania parametrów technicznych
w postępowaniu

Załącznik nr 9

Oświadczenie dotyczące spełniania parametrów technicznych w realizacji zakupu i dostawy

Załącznik nr 10

Umowa o zakupie i dostawie sprzętu

Załącznik nr 11

Formularz ofertowy

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 15.12.2021
Dokument wytworzony przez: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Września 1939r.
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 grudnia 2021 18:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Strzelecka
Ilość wyświetleń: 179
15 grudnia 2021 18:50 (Magdalena Strzelecka) - Dodanie załącznika [zalacznik_11_formularz_ofertowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 grudnia 2021 18:49 (Magdalena Strzelecka) - Dodanie załącznika [zalaczni_nr_10_umowa.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 grudnia 2021 18:49 (Magdalena Strzelecka) - Dodanie załącznika [zal__9_ososw_o_spelnianiu_parametrow.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)